Subject: Ed: Kiire! Töökeskkonna Nõuandva Komitee (ACSH) liikmete uuendamiseks perioodiks 01.03.2025-28.02.2028
From: <[email-masked]>
To: Triinu Nurmjõe, <[email-masked]>
Cc: "[email-masked]"
Date: Mon, 27 Jan 2025 21:44:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meil on hea meel, et see info siiski viimasel minutil meieni jõudis.

Annan teada, et jätkan EVEA esindajana asendusliikme kohustuste täitmist 
Töökeskkonna Nõuandvas Komitees (ACSH) ka uuel perioodil 
01.03.2025-28.02.2028.

Kontaktid (muutunud on ametinimetus ja lisasin teise e-postiaadressi) ka 
värskendatud:

Ms Ille NAKURT-MURUMAA

President

Estonian Association of Small and Medium Enterprises

Pärnu mnt 105

EE-11312 TALLINN

Mobile: + 372 5780 9806

e-mail :  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; ille@evea,ee

Lugupidamisega

Ille Nakurt-Murumaa

EVEA president

Tel. +372 57809806

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

veeb:  <http://www.evea.ee/> www.evea.ee

Saatja: EVEA <[email-masked]>
Saatmisaeg: Monday, 27 January 2025 13.56
Adressaat: Ille Nakurt-Murumaa <[email-masked]>
Teema: Fwd: Kiire! Töökeskkonna Nõuandva Komitee (ACSH) liikmete 
uuendamiseks perioodiks 01.03.2025-28.02.2028
Tähtsus: Kõrge

Oodatakse kiiret vastust.

-------- Esialgne kiri --------

Pealkiri:

Kiire! Töökeskkonna Nõuandva Komitee (ACSH) liikmete uuendamiseks perioodiks 
01.03.2025-28.02.2028

Kuupäev:

27.01.2025 13:54

Saatja:

Triinu Nurmjõe - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Saaja:

"[email-masked] <mailto:[email-masked]> " <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Saabumas on tähtaeg Töökeskkonna Nõuandva Komitee (ACSH) liikmete 
uuendamiseks perioodiks 01.03.2025-28.02.2028. Pöördume teie poole seoses 
Ille Nakurt-Murumaa liikmesusega. Esitada võib nii uusi liikmeid kui ka 
pikendada seniste liikmete liikmelisust. Meie andmetel on senised tööandjate 
esindajate seast nimetatud liikmed järgmised:



Ms Marju PEÄRNBERG (core member)

ABB

Aruküla tee 59, Jüri, Rae vald 75301, Harjumaa

75301 Jüri Rae vald

Estonia

Alternate

Ms Evelin ORG

Stoneridge Electronics AS

Valdmäe 5, Tänassilma

76406 Harju maakond

Estonia

Alternate

Ms Ille NAKURT-MURUMAA

Member of Council,

Estonian Association of Small and Medium Enterprises

Pärnu mnt 105

EE-11312 TALLINN

Mobile: + 372 5780 9806

e-mail :  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kas soovite Ille Nakurt-Murumaa liikmelisust (teise asendusliikmena) ACSH-s 
pikendada või esitada uus liige? Samuti palume üle vaadata, kas liikme 
kontaktandmed on endiselt korrektsed või on midagi muutunud.

Palume teie tagasisidet hiljemalt 28.01.2025 õhtuks.

Vabandame lühikese tähtaja pärast, paraku eksimuse tõttu jäi teid õigel ajal 
kaasamata! Püüame sarnast olukorda tulevikus vältida.

Kõike head soovides

Triinu Nurmjõe
nõunik (töö- ja võrdsuspoliitika)
EL ja rahvusvahelise koostöö osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 526 6860 [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.mkm.ee <https://www.mkm.ee>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn